דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוגשה נגדכם תביעה מבנק? סביר להניח שלא תלכו לכלא בעבור חובות גדולים. 

מאת    [ 14/12/2014 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2274 פעמים ]

קצת נתונים סטטיסטיים - כמדי יום מוגשות 200 תביעות מטעם בנקים כנגד לקוחות בעלי חוב ובחישוב מהיר כ - 1000 תביעות בשבוע, מה שאומר, שחובות הנם סיטואציה אליה נקלעים רבים וטובים כמו למשל עסקים שנקלעו לקשיים

הסדר עם הבנק – לא רק לכרישים

להגיע להסדר עם הבנק נדמה לחייבים רבים כמשימה בלתי אפשרית עליה הם מוכנים לוותר מראש. אך קחו בחשבון שגם במקרה של תביעה מהבנק, הבנק יעדיף שלא להיקלע לסחבת ארוכה, מתוך התובנה שגם במקרה של פסיקה לטובתו של הבנק, אין זה אומר שהחוב ישולם לבנק במלואו.

לכן, בנקים רבים יעדיפו להגיע לפתרון מהיר ולהסדר של פריסת תשלומים נוחים או לקבלת סכום כסף במזומן עבורו תינתן הנחה מסכום החוב, מאשר להיסחב בתהליך שלא תמיד יסתיים ביותר מהסדר שיכלו להגיע אליו מראש.

האם ניתן להגיע להסדר גם במקרה של תביעה מהבנק?

על אף המחשבה הרווחת כי חובות שהגיעו לכדי תביעה, חובות שנמצאים במחלקה המשפטית או חובות שהגיעו למחלקת הגבייה של הבנקים הנם עול כבד אותו לא ניתן לפתור בשום צורה אלא בהכרעה משפטית, ההיפך הוא הנכון.

בפועל עיקר העבודה מול הבנק במקרה של רצון להגיע להסדר חוב נעשית בדיוק במקרים האלו, בהם החוב הועבר מהסניף להמשך הטיפול במחלקה המשפטית. או אז ישנה יותר פתיחות מצד הבנקים להגיע להסדר חוב, לפריסת תשלומים נוחה ולמתן הנחה ולו רק בכדי להימנע מהטרטור שצפוי לבנק בעקבות כניסה להליך משפטי.

איך לדבר בשפה שהבנק מבין?

על מנת שהבנק יהיה מוכן להיכנס למשא ומתן ולהגיע להסדר חוב, על החייב להציג לבנק את הרקע בגינו נקלע לחוב מלכתחילה. ברוב המקרים לחייבים ישנן בעיות שונות כמו למשל בעיות בריאותיות או בעיות נפשיות המשמשות כסיבה מוצדקת. בנוסף ניתן לגרום לבנק להכיר בכך שאין לחייב שום דרך לשלם את החוב ושסיכויי הגבייה על החוב מוטלים בספק - וגם זו תהיה סיבה מוצדקת להגיע להסדר.

לא לוותר על הגעה להסדר

אנשים רבים מאמינים שבמידה והוגשה נגדם תביעה מטעם הבנק, מצבם בכי רע וכי עתה אין דרך חזרה והם צפויים לשבת במאסר ולאבד שם תקופה נכבדה מחייהם. נתונים סטטיסטיים התקפים למקרים של חובות לבנק בארץ ישאל יעידו, כי  אף אדם עוד לא ישב במאסר בגין חוב לבנק שלא נפרע ואף רבים האנשים שניצלו את התזמון של תביעת הבנק על מנת להגיע לפשרה.

לכן אל תתייאשו, הילחמו בנחישות בגזרה המרה, והגיעו להסדר חוב בהקדם – ואם צריך גייסו לצדכם את אנשי המקצוע הנכונים שיעזרו לכם להתנהל מול המוסדות הבנקאיים. 

כותב המאמר הינו מר דני ליבנה מנכ"ל ובעלים של חברת 'אובליגור' המתמחה בטיפול תביעות והסדרי חוב לבנקים. התקשרו אלינו עוד היום: 03-6200772  http://obligor.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב